Denna lilla blogg är om Gjesa. Den 25 maj 2009 blev ägarbytet registrerat av hennes förra ägare och jag var djupt beärat över att anses värdig att bli hennes nya ägare. Den 1 april 2010 fick hon hastigt och oväntat lämna mig. Vila i frid älskade flicka... Bloggen stannar kvar som mitt minne om en fantastisk tid med en fantastisk häst.

søndag 28. mars 2010

Söndag

Ja, då skal tydligen Tilly och Gulle gå i hop, så då blev det inget av att Gejsa och Gulle skulle gå i hop ändå.
Undrar vad det är för något med Gejsa som gör att ingen vill ha sin häst i samma hage som hon...

Jag får sätta min lit till Ventus och Mille, det värkade inte som om varken Jill eller Anki hadde något i mot att Gejsa gick i samma hage som dom två :) Om det nu inte ändrat sig det med då.

Snart skal jag åka ner till min stackars halta Gejsa och byta jodopaxomslaget på foten, och så får vi sätta våran lit till att hovisen kan hitta hovböld i morgon och kanske även göra något med den. Jag hoppas hoppas att han kan det så Gejsa kan få släppa att ha ont.

Ingen kommentarer: