Denna lilla blogg är om Gjesa. Den 25 maj 2009 blev ägarbytet registrerat av hennes förra ägare och jag var djupt beärat över att anses värdig att bli hennes nya ägare. Den 1 april 2010 fick hon hastigt och oväntat lämna mig. Vila i frid älskade flicka... Bloggen stannar kvar som mitt minne om en fantastisk tid med en fantastisk häst.

mandag 8. mars 2010

Måndag

Den 27e mars kommer en sadelchippare till stallet berättade Emma för mig i dag!
Det skal jag självklart kasta mig med på, så jag kan chippa sadeln :)
Riktig smart!

Funderar även på att beställa en sådan namnskylt och skriva mitt namn på och sen under "Cippad sadel" så dom ser att det är löneslöst.
Sen funderar jag även på om jag kan få dit mitt namn på själva sadeln med på något sätt.. Får fundera litet!

Sårstatus: Inga stora förändringar, båda såren över ögoen är pyttesmå och ser bra ut, örat ser bra ut det med. Inget nytt annars :)
JO!
Det är töväder! Det rinner från tak och smälter så det syns! :D 7 grader på dagen var det i dag i solen, inget konstigt Gejsa är som en snöstorm av päls :D

Ingen kommentarer: