Denna lilla blogg är om Gjesa. Den 25 maj 2009 blev ägarbytet registrerat av hennes förra ägare och jag var djupt beärat över att anses värdig att bli hennes nya ägare. Den 1 april 2010 fick hon hastigt och oväntat lämna mig. Vila i frid älskade flicka... Bloggen stannar kvar som mitt minne om en fantastisk tid med en fantastisk häst.

lørdag 20. mars 2010

Fri från hältan!

Iaf ser det så ut när jag gick runt lite med hon i dag :) Kunne inte heller se nån riktig markerat hälta när jag vände på hon i stallgongen heller, så detta ser riktig bra ut! :D Hurra hurra, min älskling ser bra ut nu!!

Jag provade thorowgood sadeln på och jag visste nog den ville va smal. Den såg smal ut nämligen, men nu vet jag tvärrsäkert ut. Två knyttade näver rymdes över manken! Den kan inte Gejsa ha, så då provar jag bomlösingen på måndag :)

Ingen kommentarer: